תיקון רטיבות בקיר פנימי

מה זה רטיבות בקיר פנימי?

כמו לכל מטבע, גם לכל קיר יש שני צדדים. אך חלק מהקירות בבית הם קירות פנימיים בלבד ואילו קירות אחרים מהווים קירות חיצוניים. והשאלה היא, מה זה בעצם רטיבות בקיר פנימי? פעמים רבות, התוצאה נובעת לא מליקויי איטום רגילים אלא בהתבקעות של צינור ולפעמים חלחול מים מבחוץ.

רטיבות בקיר פנימי היא השם הכולל למצבים בהם מים חודרים לקיר באופן תדיר וגורמים לנזקים פנימיים. רטיבות בקיר פנימי יכולה לחדור ליסודות הברזל התומכים בקיר, לגרום לחלודה ולשחיקה של יסודות הברזל. כמו כן רטיבות בקיר פנימי יכולה לגרום להתנפחות הבטון וליצור נזקים חמורים לקיר עצמו. חשוב להבין כי לא מדובר אך ורק במפגע אסתטי! זה חשוב גם מבחינה זו אך גם הרבה מעבר לזה. המשמעות בבטיחות היא כזאת – מבחינה בטיחותית, רטיבות בקיר פנימי יכולה להיות מסוכנת, מאחר והמים יכולים להגיע עד לארונות החשמל וליצור נזקים גם במערכת החשמל של המבנה.

ממה נגרמת רטיבות בקיר פנימי?

יש כמה וכמה סיבות נפוצות, אשר יכולות להביא לרטיבות בתוך קירות. אם נתחיל בסיבה מרכזית – הסיבה השכיחה ביותר להיווצרות נזקי רטיבות בקיר פנימי היא כתוצאה מבריחת מים מאחד הצינורות הפנימיים בקיר או שחיקה של הצנרת. אבל יש עוד סיבות שיכולות להביא לתוצאה דומה, של רטיבות בקיר או רטיבות מתחת לריצוף. רטיבות בקיר פנימי יכולה להיגרם גם כתוצאה של חדירת מי גשמים דרך מרפסות, חלונות ואפילו אדניות של צמחי נוי. זהו שלב חשוב ביותר, לזהות מהיכן מגיעה הבעיה. מאין מגיעים המים הלא רצויים שממלאים את הקיר. ואפשר להשיג זאת גם מבלי לפגוע בשלימות הקיר ומבלי לקדוח את כולו. איתור מקור בעיות רטיבות בקיר פנימי מתבצע על ידי שמאי רטיבות מומחה שיוכל לבצע בדיקת נזילות ללא שבירת הקיר או גרימת נזק חיצוני לקיר.

לא כל שרברב ואיש אינסטלציה שבקיא בצנרת המים יכול להתמודד בצורה מושלמת עם רטיבות בקיר. זכרו, בחרו בבעל מקצוע מנוסה או בחברה המעניקה שירות אמין ללקוחותיה שיוכלו לסייע לספק לכם בהקדם בדיקת רטיבות בקירות אמינה, שירות של תיקון רטיבות בקיר ושל ייבוש רטיבות טוטאלי.

שירות תיקון רטיבות אמין

בחרו בבעל מקצוע מנוסה או בחברה המעניקה שירות אמין ש שירותים כמו שיקום נזקי מים וכמו שאיבת הצפות ללקוחותיה. התייעצו היטב עם מספר בעלי מקצוע על מנת להבין את מקור בעיית רטיבות בקיר פנימי. כדאי מאוד להשוות מחירים של תיקון רטיבות, לבחון את רמת השירות של אנשי המקצוע ולבחור בעלי מקצוע מיומנים ובעלי וותק בתחום.

עמידה בזמנים

אף אחד לא רוצה לבזבז זמן. לא כאשר ידוע שנזקים של רטיבות עשויים להפוך להרבה יותר מסיביים, אם הם לא מטופלים היטב, ומהר. בעיית רטיבות בקיר פנימי לרוב יכולה ליצור נזקים חמורים ולכן חשוב מאוד לפנות לבעל מקצוע בעל זמינות ופנאי לטיפול בבעיה ומתן פתרון מקצועי של תיקון רטיבות. בחרו בחברה או בבעל מקצוע שיוכלו לעמוד בזמנים שנקבעו מראש על מנת למנוע את התפשטות רטיבות בקיר וגרימת נזקים חמורים לקיר.

אם זיהיתם רטיבות או שיש לכם חשש שבתוך הקיר מתחילה רטיבות, לא מזניחים. רטיבות בקיר פנימי אינה משחק ילדים, היא עלולה לגרום למצב של עובש בקיר ונזקים רבים אחרים ולכן לא כדאי להזניח בעיות רטיבות בקיר. אם זיהיתם סימנים ראשוניים להיווצרות רטיבות בקיר פנימי, התקשרו לאיש מקצוע וטפלו בבעיה בהקדם על ידי הזמנת שירות של תיקון רטיבות!